sayunx aku (eiywan)





hyep u all ! 
weyh aku sayunx wan sangad ! tarikh kami couple 3.5.2012 , tarikh yg bermakna bgy aku ! duluw kami just ABANG ADIK , tapy sekarang , ehemm-ehemm ! hihi , umur dea 16 tahun , dea belajar di kolej i-system kat bukit mertajam ! jauh lha kalau nax jumpa dea , dea balik sini seminggu sekali ja , :( haqie khamis dea blek snie , pkoi 9 kot dea sampai snie , aku dok kt pasar mlm , makanan bawu sampai , gaya nax makan dea soh p ambek dea ! aku pon p lha ambek dea ! perhhhh ! ketaq cekk oiii first time nax naek dengan dea , dh sampai kt dea , dea bawak moto ! okay kami letak moto kat umah kyla , kami pon jalan lha msok pasar mlm , aku pon smbung lha mkn dengan KYLA , FIZA dan WAN , dea diam ja dok sebelah aku ! aku ja dok ckap gn mmbe-2 aku ! dah hbis mkn kami pon jalan lha p kedai to4 ! aku jalan nan dea , smbng-2 dengan dea , then dea cakap nax p MJ sat , okay aku pon bgy lha , aku teqoih p to4 ! then dok mcej-2 dengan dea bagai , qasa xpuaih lha pulak jmpa dea tdy , aku pon lha dok lepak gan dea kat belakang MJ , sweet sngad dok gan dea , dea ambek hndset aku just nax uat mcej copy ! tapy tak bole , aku nax buat pon tak bole , heyhhh ! aku suka sangad couple nan dea , dea ikot cakap aku ! dea lembut ja gn aku , aku ja dok kasaq gn dea !

bie ! cyunx syunx bie sowunk ja , ILOVEYOUBIE ! <3 <3  hang jangan tingai aku taw !  muahhhh



hye ! ska entry ney ? like n komen kay ? maceh !

0 nax thu rhsia jiha:

Catat Ulasan

dah bca entry jiha , then silakan comment plak oukeyhh !!! thank