update


hye u all , ampa sihad dax ? lama aku tak update blog aku kan , so hari ni aku nak update , dah seminggu aku xbukak blog aku , blog aku dah bersawang dah , so hari ni aku nak cuci bagi clear semua , huhu , sebenar nya aku bosan ni sebab tu aku on blog aku ni , 

oukeyh hari ni aku nak gitau ampa semua pada 2.1.2012 aku pi BUKIT PINANG , nax p ambek roti , aku just teman feaza jaw , aku pon p lha kn , dh ambek roti kmy pon blek lha , lpas mkn roti to0 , kmy p ANEKA sebab nax beli BIHUN SUP , dh hbis bli , kmy pon blek lha , dh smpai umah , kmy pon smbang lha , then kakak feaza coll , sbb kak dea soh p ambek , fiza pon p lha , then aku smbung lha smbang , pax2 enset aku bnyi , sbb fiza ajax aku p tukaq blek roti to0 , sbb salah bli , aku pon p lha tmam , dh smpai kt kdai too , feaza pon msok lha kdai , aku dok lha kt luaq kedai too , then ada stu mto ex5 niyh b'hnti tpy , aku wad tataw jaw , pax2 dea tngoq feaza , dpaw , aq haram xknay natang paw pon , tngok dea my ckap gn aq  wad cm knay lama uhhh , padahal bwu knay sngad-2 , dok sembang-2 , dea tnya feaza 'hang pkay 6be mna' feaza ckap 6be lma , tetiba dea mintak 6be aq , t'kejut siot !!! aku mntak 6be dea lu , dea bgy , aq pon misscoll lha dea , so blek umah dea TEXT aq , huh (bangga p lha st) text pnya text dea mntak couple gn aq , huhhhh , dh lha dea hdsme tergugat iman aq , aq syg hg AIDIL !!!
muahhhhhhh syg hg ketad-2 !!!

(aidil cinta 2012)

hye ! ska entry ney ? like n komen kay ? maceh !

0 nax thu rhsia jiha:

Catat Ulasan

dah bca entry jiha , then silakan comment plak oukeyhh !!! thank